چطوری میشه

نحوه ردیابی کمپین های بازاریابی برای وردپرس

نحوه ردیابی کمپین های بازاریابی برای وردپرس

نمی‌توانید نحوه پیگیری کمپین‌های بازاریابی در وردپرس را بیابید؟ نگران نباشید؛ شما تنها نیستید.

اندازه گیری عملکرد وب سایت شما می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص برای مبتدیان. به عنوان یک کارآفرین، شما در حال حاضر چیزهای زیادی در برنامه خود دارید مدیریت وب سایت خود.

به این ترتیب، برای کارهای حیاتی مانند نظارت بر کمپین های بازاریابی آسان است که از بین بروند و منجر به نتایج ضعیفی شوند که مانع رشد در آینده می شود.

وقتی مبتدیان به وب‌سایت‌ها فکر می‌کنند، بیشتر به سمت جلو فکر می‌کنند و کارهای حیاتی پس‌زمینه را فراموش می‌کنند.

همه ما یک سایت براق با مقالات برجسته و غیره می خواهیم. و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد.

اما آیا می دانید کاربران وقتی وارد سایت شما می شوند چه می کنند؟ کاربران چگونه با محتوای شما درگیر می شوند؟ آیا می دانید آنها از کجا آمده اند یا نوع محتوایی که واقعاً می خواهند؟

آیا سایت شما تجربه کاربری عالی را ارائه می دهد؟ آیا می پرسید چرا برخی از افراد بدون خرید سایت شما را ترک می کنند؟ یا فقط با این امید که چیزی بچسبد، از بین می‌روید؟

ردیابی کمپین‌های بازاریابی به شما اطلاعاتی درباره تعامل کاربر، اولویت‌های محتوا و تجربه کاربر می‌دهد.

پست امروز به شما نشان می دهد که چگونه کمپین های بازاریابی وردپرس خود را مانند یک رئیس پیگیری کنید. در پایان، ما همچنین چند افزونه و ابزار تجزیه و تحلیل بسیار خوب را برای کمک به این کار به اشتراک می گذاریم.

بدون مقدمه، اجازه دهید به کار خود بپردازیم.

چرا باید کمپین های بازاریابی خود را برای وردپرس ردیابی کنید؟

تعجب خواهید کرد که برای بسیاری از مبتدیان معمول است که یک وب سایت را با هم جمع کنند و به بهترین ها امیدوار باشند. بیشتر آنها برای تصمیم گیری به احساس درونی متکی هستند. همانطور که انتظار دارید، این کار خوب نیست.

ردیابی کمپین‌های بازاریابی شما برای کسب‌وکارهای کوچکی که می‌خواهند تصمیمات مبتنی بر داده‌ها اتخاذ کنند، ضروری است.

تکیه بر احساس تنهایی می تواند منجر به نتایج خسته کننده، اتلاف وقت و پول شود. اجازه نده این اتفاق برای شما بیفتد. یا وقتی تلاش‌های بازاریابی شما نتایج دلخواه را به همراه ندارد، مایوس‌کننده نیست؟

در اینجا برخی از مزایای ردیابی کمپین های بازاریابی وردپرس شما آورده شده است.

اندازه‌گیری تأثیر تلاش‌های بازاریابی شما

انواع بازاریابی دیجیتال زیادی وجود دارد که شامل رویکردها و روش‌های مختلف می‌شود.

برای دستیابی به موفقیت، لزوماً لازم نیست همه استراتژی های بازاریابی را اجرا کنید. با این حال، اعمال چندین مورد می تواند به کسب و کار شما در بخش بازاریابی رونق بسیار لازم را بدهد.

با این حال، اجرای کمپین های بازاریابی متعدد بدون اندازه گیری نتایج خنده دار خواهد بود، اگر نه خطرناک.

چه این سئو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، PPC، بازاریابی وابسته، تبلیغات تلویزیونی یا هر شکل دیگری از بازاریابی باشد، بسیار مهم است که بدانید کدام استراتژی برای کسب و کار شما مفید است.

ردیابی کمپین‌های بازاریابی وردپرس داده‌های دنیای واقعی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد بگویید آیا تاکتیک‌های شما موفق هستند یا خیر.

تصفیه کمپین های بازاریابی

این یک سوال سریع است. چگونه می توانید آنچه را که اندازه گیری نمی کنید بهبود بخشید؟ درست است؛ شما نمی توانید.

بازاریابی بیشتر در مورد آزمایش، شستشو و تکرار استراتژی ها است. اگر چیزی برای کسب و کار شما کار نمی کند، آن را در سطل زباله بیندازید و چیز دیگری را امتحان کنید. تقریباً همین است.

همچنین، فرض کنید یک صفحه در سایت شما 5 برابر بیشتر از صفحه دیگر بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می کند. چه کار میکنی؟ شما یا صفحه دوم را بهبود می دهید یا آن را هسته ای می کنید. درست است؟

به‌علاوه، می‌توانید به استفاده از استراتژی‌های کاری ادامه دهید یا برای افزایش حجم بیشتر، افزایش دهید.

اما اگر کمپین‌ها و تبدیل‌های خود را ردیابی نکنید، چگونه می‌دانید چه چیزی کار می‌کند؟

داده‌هایی که از کمپین‌های ردیابی تولید می‌کنید به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های موجود و آینده را بدون حدس و گمان بهبود ببخشید.

از بودجه بازاریابی خود بهتر استفاده کنید

بازاریابی کسب و کار شما هزینه دارد و این یک واقعیت است. چه برای تبلیغات، چه بازاریابی محتوا، چه طراحان تجربه کاربری، چه اینفلوئنسرها، در پایان روز از بودجه جدا خواهید شد.

به این ترتیب، شما نمی توانید صرف نظر از حجم بودجه خود، بودجه خود را در کمپین های بازاریابی بی نتیجه هدر دهید.

ردیابی کمپین‌های بازاریابی به شما امکان می‌دهد بدانید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی خزانه‌تان را خشک می‌کند.

هدف این است که دلارهای بازاریابی خود را صرف کمپین هایی کنید که بازده سرمایه گذاری بالایی (ROI) ایجاد می کنند.

آیا بیشتر از چیزی که پس می گیرید خرج می کنید؟ اگر بیشتر از سرمایه خود دریافت می کنید، خوب عمل می کنید. شما در حال درآمدزایی با WordPress هستید.

اگر نه، وقت آن رسیده است که گزارش‌های تحلیلی خود را بررسی کنید و شناسایی کنید که کسب‌وکار شما کجا پول نقد می‌دهد.

مخاطب هدف خود را بهتر بشناسید

درک مخاطب هدف بهترین کاری است که هر کارآفرین وردپرس می تواند انجام دهد. هدف را از دست بدهید و هر هدف دیگری را از دست خواهید داد.

«اگر یک لامبورگینی آونتادور زرد می‌خواهید، حالا به خود زحمت نمی‌دهید آگهی‌های فروش تویوتا پریوس قرمز را ببینید؟ مهم نیست زمین چقدر خوب است، درست است؟»

Cozmoslabs

اگر هنوز بازار هدفی تعریف نکرده‌اید، کمی وقت بگذارید و چگونه مخاطبان هدف را شناسایی کنید.

ردیابی کمپین های بازاریابی به شما امکان می دهد کوهی از داده ها را در مورد مخاطبان خود استخراج کنید.

داده‌ها به شما کمک می‌کنند بفهمید چه کسانی هستند، اهل کجا هستند، نیازهایشان، مردم چگونه از سایت شما استفاده می‌کنند یا حتی چرا در آخرین لحظه سبد خرید را رها می‌کنند.

به‌علاوه، می‌توانید بگویید چه کسی خرید کرده است، چه کسی مشتری تکراری است، کجا کلیک کرده است، چه کسی برگشته است، و ارزش طول عمر هر مشتری.

داده‌های زیادی است که به شما امکان می‌دهد تجربیات کاربر را شخصی کنید و به بازدیدکنندگان آنچه نیاز دارند ارائه دهید.

ایجاد گزارش های عملی برای ذینفعان

برای یک دقیقه، فرض کنید که به تنهایی پرواز نمی کنید. شما در کنار اعضای تیم از بخش های مختلف کار می کنید.

برای گردش کار منسجم، همه بخش‌ها باید با هم کار کنند. و برای اینکه این اتفاق بیفتد، به داده های عملی زیادی نیاز دارید.

ردیابی کمپین‌های بازاریابی می‌تواند فرصت‌های زیادی را برای همه بخش‌ها، از جمله فروش، فناوری، توسعه محصول، خدمات مشتری، exec، و موارد دیگر آشکار کند.

برای مثال، داده‌های ردیابی می‌تواند مشکلات دسترسی را در وب‌سایت یا محصول شما آشکار کند.

ممکن است بسیاری از کاربران درگیر در یک صفحه وب خاص به دلیل سازگار نبودن با تلفن همراه نادیده گرفته شوند.

یا شاید کاربران نتوانند فرمی را به دلیل خرابی یا مشکلات دسترسی پر کنند. شاید کاربران به دلایلی نتوانند به پشتیبانی دسترسی پیدا کنند یا خریدهای خود را کامل کنند.

حفاری کردن می‌تواند به شما کمک کند این مشکلات و مسائل دیگر را زودتر حل کنید تا کارها به خوبی پیش برود.

اینها تنها چند دلیل هستند که باید کمپین های بازاریابی وردپرس خود را دنبال کنید. لطفاً چند دلیل دیگر را در نظرات اضافه کنید. این عالی خواهد بود.

بیایید ادامه دهیم.

معیارهای بازاریابی که باید ردیابی کنید

Marketing Metrics You Need to Track
نحوه ردیابی کمپین های بازاریابی برای وردپرس 8

اکنون که می دانید چرا ردیابی کمپین های بازاریابی برای وردپرس عالی است، اجازه دهید آنچه را که باید اندازه گیری کنید بررسی کنیم.

معیارهای بازاریابی بسیاری وجود دارد که می‌توانید آنها را پیگیری کنید. معیارهایی که تصمیم می‌گیرید اندازه‌گیری کنید به اهداف خاص کسب‌وکار و شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) شما برمی‌گردد.

همچنین، در بخش زیر از «داده‌ها»، «متریک‌ها» و «آمار» به جای یکدیگر استفاده خواهم کرد. بیایید برقصیم.

1. ترافیک

اولین معیار کلیدی که باید ردیابی کنید، ترافیک است. چرا؟ بدون ترافیک، سایت وردپرس شما به خوبی مرده است. به عبارت دیگر، مشتریانی نخواهید داشت که برای شروع به آنها بازاریابی کنید.

ترافیک تعداد افرادی است که از وب سایت شما یا سایر دارایی های آنلاین بازدید می کنند. انواع مختلفی از ترافیک برای ردیابی وجود دارد، از جمله:

  • مستقیم – این نوع ترافیک نشان دهنده افرادی است که با وارد کردن مستقیم دامنه وب سایت شما در مرورگر از سایت شما بازدید می کنند. همچنین شامل بازدیدکنندگانی است که از نشانک‌ها و ترافیک منابع ناشناس استفاده می‌کنند.
  • جستجوی ارگانیک – این گروه از افراد از نتایج جستجوی بدون پرداخت در گوگل و سایر موتورهای جستجو به وب سایت شما می آیند. با استفاده از SEO می توانید ترافیک جستجوی ارگانیک را افزایش دهید.
  • ارجاع – این نوع ترافیک به بازدیدکنندگانی اطلاق می‌شود که از طریق پیوندهایی در وب‌سایت‌های خارجی به وب‌سایت شما می‌رسند. می توانید ترافیک ارجاع را از طریق لینک بیلدینگ افزایش دهید.
  • ارجاع‌های اجتماعی – یک ابزار بازاریابی دیجیتال برتر برای کسب‌وکارهای کوچک، ارجاع اجتماعی ترافیک از پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی است.
  • جستجوی پولی – این نوع ترافیک بازدیدکنندگان سایت شما را پس از کلیک کردن بر تبلیغات پولی در موتورهای جستجو نشان می‌دهد.
  • ایمیل – این افراد با کلیک کردن روی پیوندها در خبرنامه ایمیل شما از سایت شما بازدید می کنند.

2. نرخ تبدیل

نرخ تبدیل، درصد افرادی است که یک کار دلخواه را در سایت شما انجام می دهند.

مثلاً می‌خواهید بازدیدکنندگان فرمی را پر کنند و 100 نفر از سایت شما بازدید کنند. اگر پنج نفر فرم را پر کنند، نرخ تبدیل شما 5% است.

نمونه‌هایی از تبدیل‌ها عبارتند از:

  • فرم های ارسالی
  • ثبت نام در خبرنامه
  • ثبت نام رویداد
  • دانلود محتوا
  • ثبت نام های آزمایشی
  • خریدها
  • کلیک‌های پیوند
  • و غیره

اگر کسی تبدیل نشود، ترافیک زیاد به وب‌سایت شما بی‌فایده است.

3. درآمد

درآمد مایه حیات هر کسب و کار وردپرس است و آن را به یکی از مهم ترین معیارهای بازاریابی برای ردیابی تبدیل می کند.

اگر افراد زیادی به وب‌سایت شما می‌آیند و بدون خرید چیزی آن را ترک می‌کنند، احتمالاً منابع را برای کمپین‌های بازاریابی ناکارآمد خود هدر می‌دهید.

اگر بازدیدکنندگان را صرفاً به مشتری تبدیل نکنید، ترافیک زیاد معنایی ندارد.

4. نرخ پرش

نرخ پرش درصد افرادی است که در یک صفحه از سایت شما قرار می گیرند و بلافاصله آن را ترک می کنند. بدون تعامل با صفحه ورودی یا هر صفحه دیگری.

برای بسیاری، نرخ پرش بالا نشان دهنده مشکلی در وب سایت یا صفحه ورودی شما است.

در بیشتر موارد، نرخ پرش بالا ناشی از مشکلات قابلیت استفاده و تجربه کاربر است.

5. تجزیه و تحلیل Chatbot

ربات‌های چت امروزه بسیار محبوب هستند. کسب‌وکارها از ربات‌های چت برای ارائه خدمات 24 ساعته به مشتریان استفاده می‌کنند، که می‌تواند تعامل و حفظ کاربر را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد، بدون اینکه تیم پشتیبانی بسیار ضعیف باشد.

معیارهای اندازه گیری عبارتند از:

  • حفظ کاربر
  • انتقال چت
  • میانگین طول مکالمه
  • پیام از دست رفته
  • تعداد کل مکالمات
  • نرخ تصاحب انسان
  • و بیشتر

تجزیه و تحلیل Chatbot داده‌های مکالمه‌ای است که ربات چت شما هنگام تعامل با مشتریان خود تولید می‌کند. این یک موضوع متنوع است که نیاز به یک پست وبلاگ کامل دارد.

6. نوع دستگاه

داده‌های نوع دستگاه دستگاه‌هایی را نشان می‌دهد که افراد برای بازدید از سایت شما در یک دوره تعیین‌شده استفاده می‌کنند. معیار معمولاً شامل موارد زیر است:

  • انواع دستگاه مانند Android، iOS، macOS و Windows
  • تعداد و درصد بازدیدکنندگان در هر نوع دستگاه

این آمار ضروری است زیرا به شما امکان می دهد سایت خود را برای بهترین عملکرد در دستگاه های مختلف بهینه کنید.

7. بازدیدهای صفحه

متریک بازدید از صفحه نشان دهنده تعداد دفعاتی است که یک بازدیدکننده از یک صفحه خاص در وب سایت شما بازدید می کند.

به عبارت دیگر، نرم افزار تجزیه و تحلیل شما هر بار که کاربر صفحه را بارگذاری می کند، یک نمای صفحه را ثبت می کند. اگر یک بازدیدکننده صفحه را دوباره بارگیری کند، به عنوان دو بازدید از صفحه حساب می شود.

صفحات پرطرفدار معمولاً بازدیدهای صفحه بالایی دارند.

8. صفحات برتر

داده‌های صفحه‌های برتر محبوب‌ترین صفحات وب‌سایت شما را به شما نشان می‌دهند. این صفحات با ارزش بالا سطح ترافیک و بازدید صفحه بالایی دارند.

متریک صفحات برتر صفحاتی را به شما نشان می دهد که بیشترین تاثیر را در وب سایت شما دارند.

آنها می توانند به شما در بهبود صفحاتی که عملکرد ضعیفی دارند کمک کنند و به کمپین های بازاریابی شما اطلاع دهند.

9. میانگین زمان در صفحه

همانطور که به نظر می رسد، معیار میانگین زمان در صفحه نشان دهنده میانگین زمانی است که افراد در یک صفحه می گذرانند.

این داده‌ها می‌توانند به تعیین جذاب بودن محتوای شما کمک کنند. هر چه افراد بیشتر در صفحه شما بمانند، بهتر است. زمان‌های کوتاه‌تر به معنای علاقه کمتر است، یا باید صفحه خود را بهبود بخشید.

10. صفحات در هر جلسه

صفحه در هر جلسه تعداد صفحاتی است که یک بازدیدکننده در هر جلسه در وب سایت شما مشاهده می کند.

آیا افراد در حال تعامل با صفحه اول هستند یا از صفحات بیشتری در سایت شما بازدید می کنند؟

شما می‌خواهید افراد بیشتر محتوای شما را بیابند، بنابراین بالا بودن تعداد صفحات در هر جلسه نشانه خوبی است.

می‌توانید با استفاده از پیوندهای داخلی و CTAهای مناسب، افراد را تشویق به بازدید از صفحات بیشتری کنید.

11. میانگین مدت جلسه

این معیار میانگین زمانی را که یک بازدیدکننده در وب سایت شما صرف می کند اندازه گیری می کند.

مهم نیست که آنها یک صفحه را مشاهده کنند یا با عناصر بیشتری در سایت شما تعامل داشته باشند.

می‌خواهید میانگین مدت جلسه بالایی داشته باشید. مدت زمان کم به این معنی است که بازدیدکنندگان زمان کمتری را در سایت شما صرف می کنند، که نشان می دهد باید تغییراتی ایجاد کنید.

12. نرخ خروج

البته، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که افراد به طور نامحدود در سایت شما بمانند. به این ترتیب، می توانید انتظار داشته باشید که بازدیدکنندگان از سایت شما در هر صفحه ای خارج شوند.

معیار نرخ خروج، درصد افرادی است که وب سایت شما را ترک می کنند. هر وب سایتی یک نرخ خروج دارد، اما نرخ خروج بالا به این معنی است که شما در وب سایت خود مشکل دارید.

13. رتبه بندی کلمات کلیدی

کلمات کلیدی ستون فقرات بهینه سازی موتور جستجو هستند. مردم از کلمات کلیدی برای یافتن اطلاعات در موتورهای جستجو استفاده می کنند.

گفته شد، تعیین دقیق کلمات کلیدی که بازدیدکنندگان برای یافتن وب سایت شما استفاده می کنند بسیار مهم است. برای این کار، تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید یا از نرم افزار تجزیه و تحلیل خود استفاده کنید.

14. معیارهای بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی ابزاری قدرتمند برای قرار دادن وب سایت وردپرس شما در مقابل مخاطبان هدف شما است. ROI بالای 4000٪ دارد!

به همین دلیل، ردیابی معیارهای ایمیل برای هر کسب و کاری بسیار مهم است. می توانید آمارهایی مانند:

را ردیابی کنید

  • تعداد مشترکین ایمیل
  • نرخ باز
  • نرخ کلیک
  • نرخ لغو اشتراک
  • ترافیک ایمیل
  • و غیره

بیشتر پلتفرم‌های بازاریابی ایمیلی اطلاعات و آمار دقیقی را ارائه می‌دهند که به راحتی قابل پیگیری است. با داده‌ها، می‌توانید فهرست ایمیل خود را افزایش دهید و کمپین‌های بازاریابی ایمیلی موجود را بهینه کنید.

15. معیارهای بازاریابی مجدد فیس بوک

آیا تا به حال از یک وب سایت بازدید کرده اید، و هنگامی که به فیس بوک می روید، تبلیغات مربوط به همان وب سایت را می بینید؟ اگر چنین است، به آن بازاریابی مجدد می گویند.

فیس‌بوک به شما امکان می‌دهد یک ردیاب (معروف به پیکسل) را در وب‌سایت خود نصب کنید تا تبلیغات هدفمند را برای هر کسی که از سایت شما بازدید می‌کند نمایش دهد. این کمپین بازاریابی مجدد فیس بوک نامیده می شود.

همانطور که قبلاً گفتیم، معیارهای بازاریابی زیادی برای ردیابی وجود دارد. موارد بالا فهرست کوتاهی را نشان می‌دهد که باید برای اکثر موارد استفاده از ردیابی کار کند.

به هر حال، اجازه دهید نحوه پیگیری کمپین های بازاریابی برای وردپرس را بیاموزیم.

نحوه ردیابی کمپین های بازاریابی برای وردپرس

How to Track Marketing Campaign Metrics
نحوه ردیابی کمپین های بازاریابی برای وردپرس 9

بدون شک گوگل آنالیتیکس یکی از بهترین ابزارهای تحلیلی در بازار است. این پلتفرم تحلیلی مورد اعتماد میلیون ها وب سایت است.

این پلتفرم همه ابزارهایی را که برای ردیابی چندین معیار بازاریابی نیاز دارید به شما ارائه می‌دهد، از جمله:

  • منابع ترافیک و ترافیک
  • نرخ پرش
  • نرخ تبدیل
  • میانگین مدت جلسه
  • جستجوی پرس و جو
  • استفاده از موقعیت مکانی
  • و خیلی بیشتر

Google Analytics همه این داده‌ها را در داشبوردها و گزارش‌های ساده و قابل فهم ارائه می‌کند. این به شما امکان می دهد داده ها را بخش بندی کنید و به شما امکان می دهد مجموعه های معیارها را فیلتر کنید.

شروع با Google Analytics رایگان و آسان است. شما فقط به یک حساب کاربری گوگل نیاز دارید. من وارد جزئیات نمی‌شوم زیرا می‌توانید از این راهنمای آسان Google Analytics برای شروع کار استفاده کنید.< /p>

در حالی که Google Analytics یک سرویس تحلیلی درخشان است، دارای معایبی است.

اول، Google Analytics منحنی یادگیری دارد. اگر کدنویسی بلد نیستید، می تواند گیج کننده باشد. دوم، GA می تواند ردیابی برخی معیارها را به عنوان یک مبتدی سخت کند. شما به زمان نیاز دارید تا از آن استفاده کنید. سوم، به عنوان یک سرویس شخص ثالث، شما هرگز صاحب داده های ردیابی خود نمی شوید.

چه باید کرد؟ ما به شما به افزونه های تجزیه و تحلیل وردپرس و ابزارهای دیگر اشاره می کنیم.

افزونه‌ها و ابزارهای تحلیل وردپرس

افزونه‌ها و ابزارهایی که در زیر به اشتراک می‌گذاریم به شما کمک می‌کنند بازاریابی خود را از دو طریق پیگیری کنید.

برخی از ابزارها به شما امکان می‌دهند به راحتی با Google Analytics یکپارچه شوید تا داده‌های خود را بدون نیاز به دستکاری مسائل فنی ردیابی کنید.

سایر افزونه ها از Google Analytics استفاده نمی کنند. آنها تجزیه و تحلیل را در داشبورد وردپرس ارائه می دهند.

هر مسیری که انتخاب می‌کنید، همیشه افزونه‌ای را انتخاب کنید که از اهداف شما پشتیبانی کند. بیایید شروع کنیم.

Matomo Analytics

matomo wordpress analytics plugin
نحوه ردیابی کمپین های بازاریابی برای وردپرس 10

Matomo Analytics یکی از افزونه های تجزیه و تحلیل وردپرس مورد علاقه من است. در واقع آنقدر دوست داشتم که یک بررسی Matomo Analytics کامل بنویسم.

به طور خلاصه، Matomo Analytics به شما امکان کنترل کامل بر داده های تجزیه و تحلیل خود را می دهد و به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل وب را در سرورهای خود ذخیره کنید.

علاوه بر این، Matomo Analytics به راحتی پیکربندی می شود (برخلاف Google Analytics) و دارای مجموعه ای عالی از ویژگی ها است.

ویژگی های قابل توجه:

  • داشبورد بصری
  • ردیابی کمپین
  • نمایه بازدیدکنندگان
  • تجزیه و تحلیل تجارت الکترونیک
  • بخش بندی
  • و غیره

افزونه اصلی رایگان است، اما می‌توانید برای ویژگی‌های بیشتر، افزونه‌های ممتاز را پیدا کنید.

MonsterInsights

MonsterInsights Google Analytics Dashboard
نحوه ردیابی کمپین های بازاریابی برای وردپرس 11

احتمالاً درباره MonsterInsights شنیده اید، یکی از بی دردسرترین افزونه ها برای افزودن Google Analytics به سایت وردپرس شما. فقط کد Google Analytics خود را اضافه کنید و ترافیک خود را ردیابی کنید.

من آن را برای رانندگی آزمایشی گرفتم و از همه ویژگی‌هایی که به صورت رایگان دریافت می‌کنید شگفت‌زده شدم.

ویژگی های قابل توجه:

  • تنظیم آسان Google Analytics
  • داشبورد Google Analytics با آمار بی‌درنگ
  • ردیابی تجارت الکترونیک
  • مطابق با GDPR
  • پشتیبانی از AMP
  • ردیابی پیوند وابسته
  • ردیابی ابعاد و رویدادهای سفارشی
  • و بیشتر

نسخه رایگان همانطور که هست قدرتمند است، اما می‌توانید برای ویژگی‌های بیشتر به Premium ارتقا دهید.

تجزیه و تحلیل مستقل

Independent Analytics – Google Analytics Alternative for WordPress
نحوه ردیابی کمپین های بازاریابی برای وردپرس 12

Independent Analytics یک افزونه تحلیلی سبک وزن است که جایگزینی عالی برای Google Analytics است.

این یک افزونه رایگان است که نیازی به ایجاد حساب کاربری در یک وب سایت شخص ثالث ندارد. این بدان معناست که شما کنترل کاملی بر داده های تحلیلی خود دارید.

ویژگی های قابل توجه:

  • داشبورد تجزیه و تحلیل قابل تنظیم در سرپرست WP شما
  • منابع ترافیک
  • داده های جغرافیایی با نقشه تعاملی جهان
  • مطابق با GDPR
  • تأثیر عملکرد تقریباً صفر بر سرویس‌های شما
  • و خیلی بیشتر!

افزونه نسخه رایگان فوق‌العاده است (آن را امتحان کنید)، اما می‌توانید با نسخه حرفه‌ای، همه چیز را یک درجه بالاتر ببرید.

Slimstat Analytics

Slimstat Analytics for WordPress
نحوه ردیابی کمپین های بازاریابی برای وردپرس 13

Slimstat Analytics یک افزونه رایگان تجزیه و تحلیل وردپرس برای دریافت پاسخ های قابل اعتماد در وب سایت شما و در عین حال محافظت از حریم خصوصی کاربران است.

درست است. لازم نیست در وب سایت دیگری حساب کاربری ایجاد کنید. این ابزار عالی برای ردیابی کاربران ثبت نام شده و مشتریان بازگشتی است.

ویژگی های قابل توجه:

  • تجزیه و تحلیل کمپین های ایمیل
  • تشخیص نفوذها
  • رویدادهای جاوا اسکریپت را رصد کنید
  • موقعیت جغرافیایی با نقشه جهان
  • مطابق با GDPR
  • و غیره

این افزونه 100% رایگان است.

ردیاب کمپین برای وردپرس

Campaign Tracker Premium Plugin
نحوه ردیابی کمپین های بازاریابی برای وردپرس 14

Campaign Tracker برای WordPress یک افزونه تجزیه و تحلیل برتر با بسیاری از ویژگی های مفید برای درک کمپین های شما است.

اگر می خواهید یک ابزار ساده برای پیگیری فروش ووکامرس و ارسال فرم ها داشته باشید، این افزونه ایده آل است.

ویژگی های قابل توجه:

  • پشتیبانی از متغیرهای URL کمپین Google
  • ردیابی سفر کاربر
  • پشتیبانی از متغیرهای کمپین سفارشی اضافی
  • شناسه کلیک فیسبوک را ردیابی و ذخیره کنید
  • پشتیبانی از افزونه های فرم وردپرس پیشرو
  • و غیره

Campaign Tracker برای وردپرس یک افزونه ممتاز است. آنها نسخه رایگان ارائه نمی دهند.


ردیابی کمپین های بازاریابی برای وردپرس نباید چالش برانگیز باشد. تا زمانی که معیارهایی را که باید دنبال کنید می دانید، باید زمان آسانی برای اندازه گیری نتایج خود داشته باشید.

علاوه بر این، شما هزاران ابزار تحلیلی برای انجام کارهای سنگین دارید. این سرویس‌ها معمولاً با راهنماهایی ارائه می‌شوند که به شما نشان می‌دهند در صورت گیرکردن چه کاری انجام دهید.

چگونه کمپین های بازاریابی را در سایت وردپرس خود پیگیری می کنید؟ لطفا نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا